piątek, 30 grudnia 2016

6 lat..


To już 6 lat.. Mój wyjątkowy szczurzy wymiatacz kończy 6 lat..

Jest najlepszym co mnie spotkało. Mimo, że czasami bywało ciężko i nie zawsze było tak kolorowo to mimo to wszystko nie żałuje tej decyzji. 
Ale to dzięki niej jestem gdzie jestem i robię to co kocham ♥ To dzięki niej mam tylu wspaniałych ludzi wokół siebie (Nie muszę wymieniać wy wiecie. Najlepsza rodzinka ♥).
Jesteś najlepszym co przytrafiło mi się w życiu, wiele mnie nauczyłaś, wiele razem przeszłyśmy, a jeszcze wiele przed nami. Oby następne wspólne lata były jeszcze lepsze.
Kikotku życzę tobie przede wszystkim zdrowia, dużo agilitków i smakołyków, psich przyjaciół, freestyle'u z Karoliną, żebyś też przestała mordować dyski, jak najwięcej wspólnych spacerów.
Po prostu wszystkiego najlepszego mój sportowy wymiataczu! ♥

Zapraszamy do obejrzenia urodzinowego filmiku: 

6 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego :D świetny filmik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam dzisiaj ten filmik, cudowna Kiki! Wszystkiego dobrego :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla Kiki! Cudowna jest, jeden z moich ulubionych yorków na internetach :D Filmik cudowny, uwielbiam je z udziałem Kiki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego :) Super filmik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat Kiki! Dużo zdrówka bo to najważniejsze!
    Ale z niej torpeda na filmiku O.o

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat! Świetny filmik :)

    OdpowiedzUsuń