niedziela, 22 września 2013

Jesień . ;//

Ahhh ... Próbuję napisać tego posta od paru dobrych dni . 
Nie mam jakoś weny , czasu i chęci . ; // 
Ogólnie z Kiki nie robimy nic ciekawego .
Powtarzamy sztuczki , bawimy się i czasem potrenujemy . :) 
Brak nowych zdjęć Kiki . ;//
Ale dzisiaj idziemy na dłuuuugi spacer i nadrobimy te fotograficzne braki . : D
Zdjęcie robione w kwietniu 2013

W najbliższym czasie wygląd bloga zostanie zmieniony na Jesienny . :)
I na blogu pojawi się trochę zmian . :)
Może macie propozycję na jaki kolor zmienić tło ? Bo ja nie mam pomysłów . ;// 
A i już w tym tygodniu pojawią się recenzję , gdyż robimy zakupy na Zooplusie . 
A co zamówiłyśmy zobaczycie w następnym poście . :)) 
Jak mówiłam w po przedni poście u nas duże zmiany i z tego powodu nic ciekawego nie ma na blogu  . 
Ale myślę , że za dwa tygodnie zobaczycie o co chodzi w tych dużych zmianach . : D

4 komentarze:

  1. Jesień też ma swoje plusy - to świetna pora na kolorowe zdjęcia w kupkach liści :)
    A co z Seterką? Będziesz ją miała?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to samo - brak weny twórczej.
    JA na tło dałabym jakieś liście, żeby tak jesiennie było :D
    Czekam na zdjęcia =)

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe.. Ja piszę posta 2 tygodnie ;/
    A co do tła.. Myślę, że pomysł Huskany jest całkiem fajny :DD
    Czekam na zdjęcia i recenzję ;*
    Pozdrawiamy :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to znowu brak czasu, eyhh..szkoła : <
    W takim razie czekamy na kolejną notkę, a jeśli chodzi o kolor ja wybrałabym brązowy + żółty, lub brązowy + miętowy :D
    Pozdrawiam Karolina i Lola .

    OdpowiedzUsuń