niedziela, 13 stycznia 2013

Treningi Agility . : D

Hej .
Dzisiaj byłam na Wystawie Psów Rasowych w Gdańsku , niestety bez Kiki . Zdjęcia z wystawy możecie obejrzeć na moim drugim blogu ( http://male-zooo.blogspot.com/ ) . A co do tematu postu . To to , że na wystawie spotkałam z moją mamą naszą dawną sąsiadkę i bliską znajomą mojej mamy , która ma hodowle Seterów Irlandzkich i były jeszcze jej znajome , z których jedna ma hodowle Jack Russell Terrierów . Dostałam propozycję , żeby jeździć z ich psami trzy razy w tygodniu na treningi Agility , żeby się doszkolić ale na razie będę biegać z JRT z hodowli a potem z Kiki . : ) Zdjęć z wystawy nie będę dawać dam jedynie zdjęcie Kiki z dzisiaj rana . : D Bardzo mi się również spodobało to , że gdy powiedziałam , że kiedyś planuję mieć Border Collie to znajoma od Seterów ze swoimi znajomymi powiedziały , że w razie co mam do nich dzwonić , bo one znają bardzo fajną hodowlę i załatwią mi papisia . Ale kiedy to nie wiem . Na razie mam Lady i Kiki . Ale wiem jedno , że następcą Lady będzie albo Border Collie , albo Seter Irlandzki . ♥

Pozdrowienia . : )



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz