sobota, 12 stycznia 2013

Kiki . ♥

Hej .
Dzisiejszy i kolejny post będzie o Kiki , która jest w typie Yorkshire Terriera . Młoda nie posiada rodowodu , kupiłam ją od mojej cioci . : ) Decyzja o jej zakupie była podjęta bardzo szybko i powiem wam szczerze , że nie żałuję jej w żadnym stopniu . Ale teraz dodam jej zdjęcia , których na tym blogu będzie dużo , oj bardzo dużo . : P
Chciałam jeszcze dodać , że oprócz Kiki mam jeszcze Bokserkę Lady , która ma 11 lat , dwa szynszyle Kaję i Snookie i Papużkę Kozią Ludwika ale wołam na niego również Paputek . ♥ Ale ten blog jest tylko o Kiki jeśli chcecie poczytać o reszcie bandy wchodzicie na tego bloga ( http://male-zooo.blogspot.com/ )
To na tyle na dzisiaj następny post już nie długo . : )
Papa . Pozdrowienia .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz