środa, 25 grudnia 2013

Nowe "dziecko" już u mnie . :)


No tak ... Moje nowe "dziecko" już w moich rękach się grzeję . xd ;p Większość osób pisała , że pewnie to "dziecko" to nowy sprzęt fotograficzny . ;) No i te osoby miały rację dostałam lustrzankę cyfrową . :) Na początku wahałam się , jaki aparat wybrać , czytałam wiele opinii i podpytywałam się wielu osób , którzy się na tym znają i w końcu wybór padł na Nikona D3100 z obiektywem Nikkor 18-55mm . : D Szczerze to na początku bałam się , że to nie będzie dobry wybór . Jednak wczoraj i dzisiaj trochę nim pocykałam i jestem w 100% zadowolona z mojego wyboru . : )) 


Zdjęcia póki co nie są jakieś super fantastyczne , ale mam nadzieję , że z czasem będą co raz lepsze . : p
Ja jednak jestem szczęśliwa , bo w końcu mam moją długo wyczekiwaną lustrzankę . ;) Mam nadzieję , że będzie mi się z nią dobrze pracować . : D Zobaczymy jak się spisze na wystawię , która jest już 6 STYCZNIA w Koszalinie . : D
My z Maybe będziemy jako obserwatorzy . : ) Wraz ze mną będzie moja hodowczyni i siostra Maybe i może jeszcze jakiegoś rudego hodowczyni weźmie lub przyjedzie ktoś z miotu Maybe . :) Będzie ktoś z was na tej wystawie ? Jak tak to chętnie się spotkam z tymi osobami . ; ) Ok na koniec jeszcze dwa zdjęcia Kiki i jedno Maybe . Następny post będzie 30 grudnia i będzie to post z okazji urodzin Kiki , a na następny dzień lub dwa dni potem pojawi się podsumowanie roku 2013 . : D
Żadne ze zdjęć niżej nie było obrabiane . :)



A wam jak minęły święta ? Jakie prezenty dostaliście ? A wasze psiaki zadowolone z prezentów ? : D

8 komentarzy:

  1. No to gratulacje :) Ja dostałam laptopa , niby chciałam lustrzankę , ale stwierdziłam , że teraz potrzebny mi jest nowy laptop :) A piesio zadowolony z prezenciku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tego nikona tylko z innym obiektywem bo z tego co czytałam 55 nie jest najlepszy, ale i tak gratuluję nowego sprzętu i oby jak najdłużej Ci służył :D

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyno Koszalin ?! :o To gdzie Ty mieszkasz ? Mam do Koszalina 80 km .
    Ojojoj :>
    A Nikonek dobry wybór , też posiadam i też z 18-55 ;p tylko chyba będę musiała złożyc reklamację xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam ^^
    No to gratulacje :) Świetne to twoje ''dziecko'' :P

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju, też chcę lustrzankę ; D
    piękny piesek : D

    Dodałam do obserwowanych. Liczę na rewanż :)
    cooldogyorkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To superowo ;) samych dobrych strzałów nowym sprzętem : ))

    OdpowiedzUsuń
  7. No to gratulacje!
    I oby dużo zdjęć się pojawiło na blogu! :)

    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    http://fado-labrador-retriever-biszkoptowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń