czwartek, 15 sierpnia 2013

:)

Cześć . U nas trochę się działo . :)
Znowu trochę nie pisałam miał być post o slalomie ale nie mam zupełnie pomysłów na filmik . ; // Ahhh ... Dodam wam , więc zdjęcia z ostatnich poczynań na słupkach . :)


W niedzielę ( 04.08.2013 ) ja z moją mamą pojechałyśmy do znajomej , która ma Hodowlę Seterów Irlandzkich , w której są właśnie szczeniaczki . 10 małych , rudych kulek . :) Teraz może już nie są takie małe , bo mają już miesiąc i jeden dzień . : D Szczeniaczki są cudne . Wspaniałe charaktery mają , bardzo kontaktowe . : )) Znajoma pokazała mi nawet sunie , która jest dla mnie . I czy będzie czas pokaże . :)) Mała , która jest dla mnie jest drobna , mała , bardzo kontaktowa i po prostu kocham ją . ♥ Hodowczyni powiedziała , że na pewno sprawdzi się w Agility . : ) Jeżeli chcecie , a na pewno chcecie zobaczyć więcej zdjęć rudych papisiów to tutaj was zapraszam ---- > KLIK ! *.* A tutaj daje wam jedno zdjęcie papisia . Jest to chłopczyk o cudownym charakterze . ; **

  

W sobotę ( 10.08.2013 ) byłyśmy z Kiki i Agatą ( moja przyjaciółka ) na DCDC w Sopocie . Było bardzo fajnie . Szkoda , że do 13:30 padał deszcz , ale mimo to bardzo nam się podobało . Ale zdjęcia jako tako wyszły . : D  Na zdjęciu Morris . A jak chcecie zobaczyć więcej zdjęć to zapraszam tutaj ---- > KLIK ! :)

W niedzielę ( 11.08.2013 ) byliśmy na wystawie psów w Gdańsku , żeby dopingować Collina ( Seter Irlandzki naszej znajomej , która ma ich hodowle ) . Nasz doping się udał , o to osiągnięcie rudego : 
Klasa młodzieży – Ocena doskonała, I/V, medal złoty, Zwycięzca Młodzieży, Najlepszy Junior 
Gratulacje ! : )) 
( Zdjęcie masakryczne bo ja je robiłam . ; // ) 

Chciałam wam jeszcze powiedzieć , że Kiki kolekcja Frisbee się powiększyła o 4 dyski .  : ))
A teraz dodaję jedno zdjęcie Kiki z jej nowymi dyskami i spadam . Jutro jadę wieczorem znowu do małych , rudych papisiów i już nie mogę się doczekać , bo chcę zobaczyć jak wyrosły . : ))



2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj tak . Małe są strasznie słodkie . *.*
      Wczoraj u nich byłam , szczylki ładnie rosną . :)

      Usuń