sobota, 27 kwietnia 2013

Dziękujemy za ponad 1000 wejść . ♥

Ahhh .
Gdy zobaczyłam , że jest ponad 1000 to niesamowite uczucie , że ktoś jeszcze czyta moje wypociny . : P
Ostatnio w moim gimnazjum były testy tak jak u wszystkich . : ) Z tej okazji mieliśmy trzy dni wolnego . Moja mama i Kiki pojechały do Niemczech do mojej cioci . A ja nie miałam ochoty , więc zostałam u mojego taty . Myślałam , że rozłąka z Kiki na tylko trzy dni to będzie pikuś . Jednak było trudno . Myślałam cały czas co Kiki robi i jak się czuję bez mnie obok . Brakowało mi jej i to bardzo . : ( Ale na szczęście wczoraj wróciła . I jak mnie zobaczyła to ze szczęścia szczekała i piszczała a dzisiaj całą noc nie opuszczała mnie i leżała w moim łóżku na poduszce . : D Oczywiście moja mama zapomniała Kiki wziąć jakiś zabawek i skończyło się tym , że Kiki ma kolejne zabawki tym razem piszącego kurczaka i psa . : )
 Mamy z małą plany , że Majówkę spędzimy aktywnie , czyli trochę Agility , pływania , sztuczkowania , biegania i DUŻOO spacerów z innymi psami . : D Możliwe , że w Maju pojawi się filmik z naszej Aktywnej Majówki . : D
Jeszcze raz Dziękuję za ponad 1000 wejść na naszego bloga ! ♥ To mnie niezwykle ucieszyło i teraz może będę pisać częściej . : )


6 komentarzy:

  1. Gratulujemy! :D
    Oby tak dalej :)
    pozdrawiamy,
    i Zapraszamy również do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy . : )
      Pozdrawiamy i na pewno do was też zajrzymy . : D

      Usuń
  2. Po pierwsze-gratuluję historycznych 1000 wejść, dla mnie ta liczba była niezywkle magiczna również :)
    Po drugie- czekam na majówkowy post i życzę miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy dla mnie też jest magiczna . : P
      Dziękujemy . I również życzymy miłej majówki . : )
      Pozdrowienia . :D

      Usuń
  3. Powodzenia w realizowaniu majówkowych planów! :)

    OdpowiedzUsuń