czwartek, 21 marca 2013

Wiosna . . .

Chyba zabłądziła . : / 
Nie mogłam się doczekać , aż przyjdzie wiosna i mam dzisiaj 21 marca tylko , że wiosny brak . Śniegu po kolana , sypie całymi dniami . MAM JUŻ DOŚĆ ŚNIEGU ! 
Dosyć o pogodzie . Na szczęście dwa tygodnie temu w Weekend wykorzystałyśmy ładną pogodę i brak śniegu , więc poszłyśmy poćwiczyć Agi . Ogólnie było fajnie . Sucz ładnie biegała , skakała i wgl móżdżku używała . : D Mam parę zdjęć . Filmik miałam zrobiony ale laptop mi się wyłączył i filmik się nie zdążył zapisać . : ( Więc dzisiaj będą tylko zdjęcia . : D 

Torek na którym ćwiczyłyśmy . 



4 komentarze:

  1. No u nas tak samo ! Masakra z pogodą ciąge tylko śnieg !.. I te ciepłe dni też wykorzystałam no ale niestety pierwszy dzień wiosny a tu poprawy brak ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No . MASAKRA . ; (
      Liczyłam tu na sporo ćwiczeń z Agi a tu nici , bo za dużo śniegu . :(
      Pozdrawiamy . :)

      Usuń
  2. Jak dobrze, że są osoby, które też trenują z Yorkami! :)
    Czasem bywam w Gdańsku, mieszkam w sąsiednim województwie, więc kto wie, może kiedyś urządzimy naszym Terrierom wspólny trening? ;)
    Macie super przeszkody i super teren do treningów, ja po przeprowadzce niestety mam do treningów tylko małe podwórko i kilka przeszkód. Tunel mamy podobny do Waszego.
    Dodajemy się do obserwatorów.
    Życzymy sukcesów w agi i coraz lepszej pracy! Pozdrowionka,
    Nika&Nodi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie spotkam się na Terrierowy Trening . :D Dziękujemy . Pozdrawiamy . : 3

      Usuń