wtorek, 5 marca 2013

Wiosna i zaczynamy Agi . ♥

Już niedługo wiosna . : ) A wraz z wiosną temperatura , która jest na plusie , śnieg znika ( NARESZCIE ) , słońce świeci i najważniejsze rzeczy bliżej do wakacji i zaczynamy treningi AGILITY . Wszystko jest pięknie . Oprócz jednego faktu , że jestem chora i leżę w łóżku . Ale mam dla was kolejną informację , że zamówiłam dzisiaj tunel do Agi , bo ten co mamy to jest z IKEA . A teraz będziemy miały tunel niebieski 5 metrowy . : D Prawdopodobnie w ten Weekend wyjdziemy trochę potrenować Agi , bo ostatni trening był w Listopadzie . : ( Może pojawią się jakieś zdjęcia lub może filmik . Jeśli uda mi się namówić moją przyjaciółkę , żeby porobiła zdjęcia i ponagrywała . Pewnie się uda choć nie wiem . : ) Dodam wam zdjęcie tunelu , które jest z Internetu . Mam jeszcze drugą rzecz dla was do napisania to to , że w Marcu lub Kwietniu robimy Kiki prześwietlenie stawów i wtedy zapiszemy się do klubu i zaczniemy treningi . Może w przyszłym roku będą nasze pierwsze zawody . Zobaczymy . : ) Przez moją chorobę wałkujemy sztuczki i uczymy się nowych . Dzisiaj jeszcze dostanę prezent od mojej cioci z Niemczech . Ciocia mi powiedziała , że Kiki też dostanie dwie rzeczy i Lady coś dostanie . ♥ Jak dzisiaj dostanę to od razu wam napiszę . Na razie dodaję wam zdjęcie mojego psa , który dotrzymuję mi towarzystwa . : D Post trochę bezsensu napisany ale musiałam was powiadomić , że nasz tor robi się coraz większy . Chciałam dodać jeszcze , że niedługo wiosna i na blogu zajdą zmiany na wiosenne . : D Dojdzie również zakładka pt . " Agility " . Gdzie będzie napisane o naszych przeszkodach , które mamy i wgl .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz