sobota, 16 lutego 2013

Żyjemy .

Hej .
Taką oto ścieżką sobie kroczymy 10 km .
Tydzień się nie odzywałam , bo a to nie było internetu , a to nie miałam ochoty , ani weny na pisanie postu . Ale dzisiaj zebrałam się i zasiadłam do laptopa i skrobię wam tu pościka . xD Więc tak co do moich planów na ferie to na razie się spełniają , to znaczy codziennie chodzimy na spacery 2 godzinne , na których idziemy do drugiej wioski oddalonej o 5 kilometrów co w tą i z powrotem wynosi 10 km . Psy są brudne i zmęczone po takim spacerze i odsypiają . Oprócz Kiki , która wraca ze spaceru i przynosi mi piłkę , bo chcę się bawić   . Ale ja ją ignoruję i młoda idzie spać . : D Nasze codzienne spacery są świetnie idziemy sobie dróżką między polami i łąkami mijamy stada saren jak i zające , które sobie kicają po łąkach , w czasie drogi mijamy też konie , które uwielbiają być głaskane . : P Spacer mi się podoba , bo idziemy sobie dróżką betonową pośród pól od czasu do czasu przejedzie traktor lub samochód i to wszystko a reszta to tylko natura . : ) Aż czasem chciałabym tam mieszkać , co prawdopodobnie się spełni . ; ) Może i jeszcze w tym roku . ; ) A i jeszcze chciałam dodać , że gdzie tam nie pójdę mijam Bordery , których tam jest pełno co mnie cieszy , bo mam na ich punkcie świra . ♥ Ale dobra nie przynudzajmy . Trochę o psach . Lady chodzi sobie z nami na spacerki i daję radę do tego jeszcze zachowuje się jak szczeniak , to znaczy biega za śnieżkami i patykami , skacze , kica po polach .

Co do Kiki to tak mała na brała pewności siebie co mnie cieszy . Wcześniej na spacerach odchodziła ode mnie na najwięcej 5 metrów a teraz biega sobie 20 metrów przede mnie , a na każde przywołanie od razu jest przy mnie . Podchodzi do psów odważniej kiedyś to tylko psa powąchała i uciekała do mnie teraz pójdzie powącha , pobawi się lub go oleje i wróci . Uczymy się teraz z Kiki świadomości zadu jesteśmy na etapie wchodzenia na 5 książek . ; ) 


Mam zamiar jeszcze pojechać na plaże i do lasu dla psów ale co z planów wyjdzie to zobaczymy . Mam trochę zdjęć ponad 200 ale dzisiaj dodam tylko trochę . Jakby ktoś nie wiedział Labrador na zdjęciach poniżej to Joy suczka mojej cioci , która jest towarzyszką naszych spacerów . ; ) Teraz dam wam jedno zdjęcie Joy z serii " Nienormalny Labek " .  : )


Teraz czas na zdjęcia ze spacerków . Miłego oglądania . ♥

















Mam nadzieję , że się podoba . : ) 
PS NA blogu zachodzą zmiany w wyglądzie i mam nadzieję , że będzie się wam podobało . ; ) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz