niedziela, 19 maja 2013

Schronisko .

Hej . 
Jak zawsze ja z małym opóźnieniem . : ) Dwa tygodnie temu byłam w Schronisku "Ciapkowo" , bo była Akcja na czas majówki , że można wyjść z psami ze schroniska na spacery . Postawiłam pojechać i powiem  szczerze , że na pewno nie był to mój ostatni raz . Tak mi się spodobało , że wyprowadziłam jednego dnia 7 psów . : D Dodam tylko zdjęcia ze schroniska i naprawdę zachęcam , żeby pojechać wyjść z tymi psiakami na spacery . : )
Pierwszy piesek z jakim wyszłam to był to Oldi . Bardzo fajny pies . Gdy tylko klękałam , żeby go pogłaskać od razu siadał przede mną i prosił o mizianie . : ) ( Jak najedziesz na jego imię wejdziesz w jego opis w schronisku . )

Na kolejny spacer wybrałam się z Maxem i Tekilą dwoma psimi staruszkami o wielkich sercach . : )

 Potem wzięłam na spacerek dwa kochane olbrzymki , które mimo swojego już podeszłego wieku były chętne na zabawy . : ) Przedstawiam wam Dygusia i Sonie . : )

 Ostatnim moim spacerem tego dnia był spacerek z dwoma suczkami , które bardzo bały się ludzi . Ale po 20 minutach spaceru przekonały się do mnie i do mojej mamy i dawały się głaskać i bardzo im się spodobało mizianko . : ) Niestety ale były one dopiero parę dni w schronisku i jeszcze nie miały swoich imion a ni opisu na stronie ich schroniska . : )


A co do filmiku z Majówki to będzie to filmik przygotowujący nas do Wakacji . : D Więc myślę , że filmik pojawi się w środku czerwca , bo na razie zbieramy materiały . : ) A i dzisiaj może pojawimy się w Gdynii na    Festynie " Pies w Wielkim Mieście " . I bardzo chętnie się spotkam z jakimiś osobami . : D Moim znakiem rozpoznawczym będzie York w zielonym ubranku z napisem Team lub w zielonych szelkach . : D 


2 komentarze:

  1. Fajnie że pomagasz ;p Ja niestety nie mam w swojej okolicy żadnego schroniska więc mówi się trudno ;(
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas <3
    Ada i Tosia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w mam dwa schroniska . Ale tylko w jednym mogą pomagać niepełnoletni . : )
      Pozdrowienia . :D

      Usuń